Bad, I know.

090302.

Dåligt av mig, att inte blogga alltså. Hört det från folk.

Mkt har hänt. Flyttat. På söndag far vi till Thailand, med blandade känslor. Men det ska bli skönt att fly verkligheten ett tag.
S går på dagis, mån-tors 9-13, tors 9-12. Går alla tiders! Hon är en riktig dagistjej än :) Och hon pratar på! Börjar sätta ihop flera ord o det poppar upp nya ord så gottsom varje dag :)

Var till vet med vovven idag, en sprucken klo. Vet ryckte loss den, när han sov såklart. Jag var tvungen att titta på. Killen är helt slut nu, har inte gjort annat än att ligga hela kvällen, och toksova. Inte ätit o inte druckit, det senare gör mig lite orolig. Men men, det löser dig. Han ska sova med krage, han hatar det, ska ha honom i sovrummet. Tror inte han slicker på klon men vill inte riskera något. Pillren sväljer han bra, 1 morgon o 1 kväll. Antibiotika. På apoteket sa tanten 'oj, det är en stor hund du har va?'. Det sa vet med (gillar honom verkligen) att 'den här besten får riktiga doser av ......'
Hoppas det läker fort, känns inte bra att lämna honom om han är halvskaplig.

Hade en annan grej att göra men fick avboka. Är sjukt irriterad på allt det här nu. Kärringj*vel.

Nåja, snö har det kommit. Dock inte till min stora förtjusning. Blötsnö kan jag vara utan. Och nu längtar jag efter vår. Fast först blir det 2 veckor av nästan sjuklig värme :S

Dålig updt. Men så kan det va.

Gokväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0