090304.

Onsdag.

Regnig, blöt, grå o trist dag. Var lat o åkte bil till dagis imorse, det regnade o vi blev lite sena. Annars har vi gått o Ozzy fått sitta utanför en stund. Perfekt morgonpromis för honom nu när han har ont i klon. De flesta har blitt galna i honom, ungar som fröknar :) Såklart, snyggaste killen!
S har sovit (!!!) både idag o igår när jag hämtade henne. Lite småchockad o synd att hon somnat så sent, bara en halvtimme igår o nästan en halvtimme idag, vaknade när jag satte henne i bilen..
Igår var vi ut till syster+kids för fika o lek. S lekte bra med kusinerna, även om lillfisen var på gräl-humör ;) Vi skulle tala om Thailand men blev inget klokare av det.. S åt hos pappan o tvärdäckade där i soffan 18.50. Han väckte o körde hit henne, hon somnade 19.30 o sov till 07.45 imorse :)
Idag har hon vart på superhumör, busig o lekt en massa, fast hon sovit en knapp halvtimme bara :) Slocknade direkt i sängen 19.30 ikväll. Innan dess åt vi varsin piggelin, skapligt längesen o duktigt gott!

Imorgon står Vås på tapeten, S slutar dagis 12. Efter det åker vi med morfarn o handlar stövlar, kamera o morfarn ska köpa nånting till datorn. Sen har jag ett möte inbokat. Hjälp.
Var på stan idag, införskaffade lite apotek-grejer till stumpan, ska dit imorrn igen o köpa hög solskyddsfaktor till henne, fanns där först imorrn. Skulle ha bikinitrosor till mig å men jag får väl sola utan :)

Thailand på söndag. Känns.. Overkligt, konstigt, långt långt borta. Nåja, blir nog bra när vi väl är där. Ska njuta o umgås med mitt hjärta! O family såklart.

Ozzy är världens mest underbara hund, innan han gjorde illa sig hade jag honom lös nästan hela tiden på promenaderna, jätteduktig o mysig. I söndags var jag ute o kostade pinne med honom, monsterpinne. Han njöt i fulla drag och livsglädjen på topp. Kommer sakna min lilla gangster, ska vara utan honom i 2 hela veckor ju. Kommer kännas sjukt skumt. Mammagrisen nr.1 lixom :)


Hade mkt att lätta från hjärtat men mer än hälften stannade kvar.
Nåja, så kan det gå.
Sov gott. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0