100 days to go..

090615.
Fan, vad veckorna springer förbi.
Men vad gör det? Vädret är skit och jag är totalt omotiverad till allt. Känner mig trött, grinig, less, rastlös, uttråkad. Vill bara lägga mig i sängen o gråta. Sån dag är det idag. Många såna på sistone. Jävla skitväder! Sol, jatack! Nu på kvällen är det ju iaf hyfsat ljust så man får väl hålla hoppet vid liv. Även om man inte ska hoppas för mkt enligt vädergubbarna. Kallaste juni på 50 år, jag tackar jag. 10 grader, ska det vara sommar?
Jag blir så trött, matt och rastlös. Man vill vara en bra mamma o ge S utetid varje dag. Men vem fan ställer sig i lekparken i 10 grader, blåst och regn? Det gör inte jag. Känner mig som en tråkmamma. Är jag säkert oxå. Just nu orkar jag inte vara en glad och rolig mamma.

Skulle behöva mer tid för mig själv. Göra nånting på egen hand. Men vad?

Just nu ska jag iaf slänga mig i soffan o invänta nip/tuck, säsongens sista. Och det uteblev igår så jag såg det bara i förbifarten att det är ikväll :) Hinner se ett Earl-avsnitt oxå.
S somnade för en kvart sen, hostig, snorig och hängig. Skulle ju haft hit kompis på lunch idag!

Nåja, soffan var det. Besviken är jag å. Skoj inlägg, slit det med hälsan.
Just fan, idag är det 100 dagar till bf. Innebär att imorrn är det 2-siffrigt :D V.27 på torsdag. Ja jösses!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0