Sommarn är här.. sommarn är hä-ä-är. ?

090610.
Jävla skitväder! Kan det inte bara bli riktig sommar nu? Seriöst! Ge mig sol o värme!
När jag vaknade o insåg att det spöregnade utanför tänkte jag inte stiga upp öht idag.. Men men, lillan skulle ju på dagis o jag hade ju en del att stå i.
Vart iaf långis med gangsters+A efter dagislämning. Vanliga rundan, längesen nu. Riktigt skönt när vi lyckades pricka in att gå mellan skurarna :) Och hundarna var lösa o mer galna än vanligt. Fröiga, blöta och geggiga.
Hem o diskat o städat köket, plockat o dammsugit. Tänkte hinna moppa golvet oxå. Får se.
Ska ta en dusch nu och antagligen ner på Biggan o kika lite på HM o handla godis till kvällen (fyyy på mig!!) men de har ju för 39.90/kg för självscannare :D

Är även sugen på att ta en sväng till Vås för lite ¨'fönstershopping'. Både jag o S behöver lite kläder, är sugen på Stadium. Skattepengar finns att bränna. Eg så borde de gå till annat men kläder är ju faktiskt nödvändigt det med!
Men det är ju inte lika skoj att åka ensammen..

Igår åkte vi till morfarn efter dagis för att skriva ut papper, köpte med gammelfika o fikade när mormorn kom från jobbet. Råkade bli kvar på käk å :P

Nähä, nu får det bli dusch sen får jag ta beslut var jag ska göra.. Nånting måste jag göra, blir sjukt uttråkad o rastlös av detta väder!

Ha det gott, igelkott. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0