Senare men ändå samma dag.

090610.

Det blev Vås efter dagis, har haft en tokmysig dag med min lilla tjej! :) Mor- & dotterdag lixom med en massa bra shopping!
Först var jag ner på Biggan innan dagishämtning. Hittade en klänning, 2 linnen och en t-shrirt för drygt 100:-
Pratade lite med favvofröken på dagis innan vi åkte. S hade tom sovit i vagnen idag, i 45 min. Lilltjejen!
In på Hälla shopping, handlade en dunväst o 2 tunikor på Lindex. Fick rabatt oxå!
Var på HM o köpt 3 linnen till mig själv, precis vad jag behövde! Lite längre så de räcker över magen och så kostade de bara 29:50/st :) Klart värt! S fick en höst/vår-jacka, nedsatt från 249:- till 79:50.
Visste ju inte ens att de hade rea och kom precis när de höll på att plocka fram det, alla tiders! Ibland blir man mkt nöjd :) Mig händer det typ aldrig, men idag så.. Och ja, jag är snål. Eller nej, jag har duktigt dåligt med cash! Skulle verkligen behöva ett par mamma-brallor oxå.
Hittade en skitsnygg sommarskjorta till J men inte i hans storlek. Synd.
Nåja, in på IKEA men där fanns inte det jag skulle ha, som vanligt. Skulle ju köpa pärlor till tjejen och nya bestick. Kom därifrån med en massa spaljeer till mamma och en fel kruka till syster min. Mat åt vi där men det var inget gott, tycker det är synd för förut var det alltid god veg.mat på IKEA men nu smakar det bläk.. Allt smakar likadant.

Nåja, mycket nöjd med dagen iaf! :)
Får snart bli sängen, tröttmössa är jag.
Och imorrn går jag in i v.26, helt otroligt vad tiden går.. Har inte riktigt fattat än att man snart ska bli 2-barnsmorsa. Var sugen på att kika bebiskläder på rean idag men det känns ju så avlägset, blev lite rädd när jag såg de hänga där ;)
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0