Mustaschen!

090606.
Grattis Sverige! Eller nånting. Underbara väder vi har. Vart fan tog sommarn vägen? +5, är det svensk sommar? Ja, herregud. Ge mig 30 grader o sol. Då trivs jag.
Säger jag nu, höggravid kanske jag inte gör det ;)

Annars så har jag en bajsdag. Har skittrist o trött. S likaså. Ingen jord har blivit inhandlad heller. Stackars blommor! Var iaf med syster till Vås i tisdags, hittade en kruka/vas som jag velat ha länge men som jag tyckt varit för dyr (300:-) på fyndhörnan för halva priset. Helt klart värt! Med en ormbunke i :) Skulle ha pärlor o plattor till S men de var slut.. Synd.
Möblerat om v-rummet idag, eller ja, flyttat hundarna iaf. Skönt! Har vart ute o tränat o busat en massa med dem idag.

Igår hade jag tvättstuga som vanligt, fick vara ifred då iaf.
Inte i torsdags, jävla tvättmaskin, jävla centrifug, jävla tumlarjävel, jävla torkrum, jävla kärring. Jävla tvättstuga helt enkelt.

Nä fyfan, orkar verkligen inte med det här. Har noll lust att skriva. Kommer inte in i det känner jag.
Ska lägga mig o mysa med tröttmössan ist.

Mustaschen är den bästa :)
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0