Svår att leva utan. Svår att leva med.

090107.
Natt, kollar lgh. Är ledsen. Förbannad. Irriterad o allmänt surfitta. Trist, försöker hålla humöret uppe. Går trögt.
Nåväl, idag har jag varit trött så det är alldeles strax dax för sängen. Somnade runt 04 o steg upp innan 10. Tog en promis med hundar o allt efter frullen. Blåste kallt. Gick ensam med hundarna på em, riktigt skönt. Kände att jag behövde rensa skallen. Alltför mkt som snurrar omkring, orkar inte med det här just nu.
Åt hamburgertallrik, fick väcka S, hon somnade i bilen när de (hon o J) var o handlade.
Kvällen har bestått av tjafs, bråk o en frustrerad, djävulusisk liten argbigga. Vilket humör hon har sen då! Och det är jag oskyldig till ;) Hon somnade sent, efter 23.

Igår drog jag henne på boben en sväng på em, var inget skoj. Eller jo, halva turen. Men efter att ha gungat gungbräde ville man ju inte sitta på boben igen, tvärdäckade efter allt skrik i soffan direkt vi kom hem, hade med Oz oxå.
Åt godaste kikärts-pasta-röran, hey, jag är rätt bra kock ju! Sen blev det film, 'What happen in Vegas'..

Dan innan det var ju syster+kids här, bjöd på ugnspannkaka o ris ala malta, tyvärr så gillade tydligen bara jag o minsta S det senare. De små S'en var bara jävliga med varann o bråkade om allt, haha, rätt så sött. Tog pulkor o bobar för att åka lite i typ en hel hög minusgrader, det var ju skoj. Tills vi skulle hem, samma visa som igår, de små bara skrek o grät o var jättetrötta hela vägen hem. S slocknade i J's famn i soffan nästan direkt o sov länge. Stumpan!
Hade med min lilla fryslort Oz, glömde täcka honom, kände mej så dum, det var ju så kallt o han är så frusen, han fick ligga mellan ungarnas fleecefiltar :P



Har ej fått reda på något om dagis, ringt en massa men de har haft stängt så jag får ringa imorrn så vi kan börja skola in nån gång!! Så less på det här nu..
Min skrutta, hon härmar precis ALLT man gör nu för tiden, springer runt o snackar en massa goja o är alldeles alldeles underbar :)

Ska ställa klockan imorrn så jag kommer upp i tid, S med. Annars får jag väl skäll ;)
Vågen visar för många kg'n, fast ändå inte så många som jag trott. Känner mej fet o ful (nåja, har vart riktigt snygg ett par dar oxå ;)) idag. Imorrn börjar 'operation FIT'. För mkt öl sätter väl sina spår :P Snart Thailand ju, kan inte visa mej såhär i bikini. Även om jag skulle ha åkt till Tuna o badat igår. Men S var alltför krasslig.
Nåväl, hade en massa att skriva men kommer inte på ett jota just nu.

'Man glömmer mej inte, men man kommer heller inte ihåg mej...'
Stämmer in på mej, känns det som.
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0