Snö.

Ganska nyvaken, S har hostat hela natten o sovit väldigt oroligt så jag är lagom pigg, 2 nätter av dålig sömn. Fick en smärre chock när jag drog bort rullgardin o det snöar o är massor av snö. Duktigt glad jag blir då :) Blir till att packa in ungen i massa kläder o ta en pulkatur tror jag.

Igår var jag på AF, gav inte mkt. Träffade en massa anadra Volvo-visstidare oxå :)
Sen kom syster+lill-S o fikade o lekte, båda små S'en var trötta o lite hängiga så de bara bråkade om bobbycar o docksulkyn o de andra leksakerna med iofs. Haha, lite sött ändå.
Var ute en liten stund på gården+ en kort promis med vovvar o S, iskallt.

Nåväl, får se vad denna dag bjuder på. Vet vad jag skulle vilja göra ikväll iaf :)

Just ja, ringa om lgh. Silly me.

H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0