Senare men ändå samma dag.

090103.
Gick o la mej med S, kunde inte sova. För många tankar snurrar i huvudet. Blir inte klok. Får dubbla budskap, vad ska man tro? Vad ska man göra? Jag vetefan vad jag ska ta mej till snart. Blir galen. På mer än en sak. Blir inte klok på nånting av det här. Kan nån berätta vad jag ska göra?


Fick ett mindre uppmuntrande telesamtal nyss. Jag vill bara skrika, gråta o slå sönder nånting. Vitrinskåpet..Näe, vänta, det är ju redan trasigt. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Måste saker o ting vara så komplicerade?
Nåväl, jag får fortsätta att försöka fokusera på det viktigaste, pärlan. Min lilla sötnos, tycker så synd om henne. Hon fattar ju ingenting, och sjuk som hon är och med 120 tänder på gång så blir saker o ting inte lättare. Min älskade lilla dotter.

Imorrn ska vi iaf iväg o åka pulka med syster+kusiner. Tänkte ev bjussa på lunch innan dess, tog fram köttfärs, får se om vi har något att göra av det. Hrm. Men till veggot själv finns typ inget hemma.

Kanske försöka sova lite?
Mindre glad. Vill gråta.
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0