Feeling good.

090116.
Vaknade runt 8, lite sena till dagis. Lämnade S strax efter 9, gick så bra. Hennes kompis tog henne i handen o så skulle de dansa, hon sa inte ens hejdå. Min stora lilla tjej :)
Åkte hem, tog en långis direkt med Oz, Sömsta+Björk, jätteskönt. Hade honom lös nästan hela vägen. Han var så glad o sprallig o kanonduktig. Har inte haft honom lös på evigheter men ändå lyssnade han på allt. Han har blivit en helt annan hund. Tror att Bamse stressade honom. Nyttigt för min pojk att vara ensamhund oxå. Helt underbar min gangster!
Var ute drygt en timme. Kom nyligen tillbax, gjort en smoothie :)
Ska snart ta ut Bamse en sväng o hämta S kl 12. Hade tänkt städa här hemma men hinner inte, får väl lillgangstern hjälpa till med då ;)

Ikväll blir det lugnt, undrar vad vi ska laga för mat. Hrm. Potatisgratäng kanske.. Får väl se.
Imorrn skulle det ju bli Sinka med A, får se, hostig o så idag. Trist.

Nåväl, ska ta o röja lite innan jag ska iväg.
Känner mej glad idag :) Oz med, han är galen!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0