Ett glas vitt.

090110.
Ensam. S har nyligen lagt sej. Svårt att koppla av idag. Gick omkring tidigare o sa 'bajs, bajs, bajs' men hon hade inte bajsat. Gick upp vid 20.30 för att lägga henne men det gick inte, så vandrade hon in i sitt rum o kom tillbax o sa 'bajs, bajs'. Så det var bara ner o byta blöja o göra iordning en tredje (!) vällingflarra. Sen däckade hon o sover fint i min säng. :)
Innan det var vi o handlade o lagade lasagne, S tyckte det var supergott. Skönt att hon verkar gilla veggo-mat :) Sötnosen hjälpte självklart till med maten, hon hjälper till med allt nuförtin! Stora lilla tjejen.
På fm var vi ute o gick med Oz, blev en sväng i lekpark oxå, rutchbana (stavning?) är ju tokkul nuförtin. Efter lunch kom pappan på fika o för att hämta lite saker. Blev ledsen, gör så ont i mammahjärtat när jag ser hur glad hon blir när han kommer o sen åker han igen. Uscha. Ska det vara såhär?


Blev tyvärr ingen vin  o Sinka-kväll. Kom tråkiga saker i vägen.. Men nästa helg blir det nog av, får vi hoppas! Känner att jag skulle behöva göra nånting o snacka lite skit..
Kändes ändå bra att ha S hemma ikväll, känns lite dumt när saker o ting är som de är o lämna bort henne direkt.
Sitter här med ett glas vin. Blev ledsen. Gav Oz mat, känns helt fel att bara ge en hund mat, blir även ledsen när jag ser min lilla pojke alldeles ensam. Fast han har tagit det hyfsat bra, verkar som om Bamse såklart tagit det sämre, han verkar vantrivas o sakna oss här hemma. Han blir ju alltid så orolig, killen :( Saknar honom med såklart.
Saknar allt just nu. Man saknar väl inte kossan förrn båset är tomt..

Nåväl, tung dag idag. Värker nå fruktansvärt i mammahjärtat. Men jag försöker som sagt vara stark för min lilla pärla.
Tänk vad tiden går, hon ska skolas in på dagis på måndag! Hjälp.

Återgick till dunken.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0