Ensam.

090109.
Ensam. J har flyttat idag, tyngsta dagen på länge, kanske så länge jag levt. Är ledsen, jävligt ledsen. Känns mkt konstigt. Gjort mitt bästa för att hålla mej o S borta från flytten, lyckats bra!
Var iväg på fm med S o Oz o träffade S+kids, det gick ju riktigt bra tillslut! Kidsen lekte väldans bra, lite jobbigt bara att småttingarna heter likadant, hrm. Hem o käkade lunch sen lämnade jag S hos mormorn o morfarn för att åka hem o städa. Var riktigt fint hemma, men tomt. Har ingen soffa, fick ta S gosmadrass så länge, assnyggt! Åt hos päronen o stannade till 20, S åt välling o slocknade i bilen! Skönt att ha det lugnt o skönt.. Men ensamt som fan.
S var helt galen när jag o Oz kom till ma o pa, hon började först pussa som en tok på Oz o sen härjade hon hela kvällen, och tokig i bubbelbadet som vanligt, mitt hjärta!

Igår tog vi sprutor till Thailand, gick fint. En hel hög med sprutor blev det, jag o S o syster+kids. S var så söt när hon var klar, hon ville ner på golvet o kramas med M (systers äldsta). De höll varann i handen hela vägen till o från vårdcentralen, riktigt sött! Åkte hem till mormorn o morfarn o fikade o lekte med kidsen. Hem, åt, S har blivit galen i KORV. Var till banken o fixade med lån. Kvällen bjöd på prat. S somnade 20.40, skönt!

I förrgår var syster+kids här o fikade. Fick en chokladkaka av sötaste M. Han hade sagt 'jag älskar verkligen S' när syster sa att de skulle hit, så sött! Och så ville han köpa en blomma till mej men det fick bli en chokladkaka, tror min syster känner mej. Choklad är inte dumt. ;)
På kvällen så såg vi film, In Bruges. Helt ok!
S somnade 19.40 (!) eller snarare däckade i soffan, i handduk, utan välling. Sov hela natten fram till 09.30. Gangster man har!


Nåväl, ensam som jag är. Har tagit en öl. Oz ligger däckad i 'soffan', S sover för fullt. Vad ska jag göra? Imorrn kan det tänkas bli Sinka med A, vore skoj. Känner att jag behöver göra nånting o träffa nån att tjattra med. Vin o Sinka är inga fel. S skulle få sova hos mormor o morfar isf :)
På måndag ska jag o S på inskolningssamtal på dagis, känns bra. Riktigt bra! Tjejen min behöver det verkligen. Hon kommer väl vara en riktig gangster, som vanligt.
Mamma tyckte jag skulle ragga med nån till Thailand. 12.000 sen är resan din. Med mej o S i en bungalow, haha!

Allt jag hade idag. Orkar inget mer.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0