Dåligt med det här.

090129.
Dåligt med bloggande på slutet, jag vet, dåligt av mig. Har inte riktigt har ork. Inte tid o lust har funnits heller.
Trist med tanke på att det händer så mkt med S just nu! Hon dansar o sjunger, nya ord varje dag o en riktig liten cooling är hon. Framåt o envis, oblyg o orädd, precis som det ska va :) O söt som socker såklart!
Kommit in i riktigt bra sömnrutiner, fast denna vecka har hon varit väldans trött. Men det är mkt som händer o sker just nu! Vi stiger upp vid 08 för att åka till dagis till 09. Hämtar henne 12 efter att jag vart ute med vovve på rask promenix 1.5 h o uträttat det jag hinner. Idag somnade hon på vägen hem o sov ca 1 h 20 min. Somnar runt 19.30-20.30. I söndags däckade hon i mormorns famn 18.45 (!) o vaknade inte förrän 08.15 på måndag morgon o då fick jag väcka henne. Trött liten skrutta!

Annars rullar det på.. Lite deppigt är det, mkt som bidrar till det. Känner mig inte riktigt som mig själv. Men det reder väl ut sig. Det gör det väl alltid, på ett eller annat sätt. Väldans orolig för en sak, vore skönt att veta.
Har mått konstigt i 2 dagar, yrslig, snurrig. Äter knappt. Känns inget bra.

Thailand om en dryg månad, inget sugen. Jag o S i en bungalow. Var ju inte riktigt meningen att det skulle bli så. Känns trist, ensamt o konstigt att åka utan J. Att S inte ska få träffa pappa sin på 2 hela veckor :( Blir bara jobbigare då.
Och jag vill sola o bada i vassen som inte finns. WTF!
Usch, näe, just nu är det inget lockande. Får väl sitta själv bredvid nån okändis på planet. Hoppas piloten är lika bra som Hudson-killen :S

Nåja, ringde Akassan, har inte hänt ett skit med mitt ärende, snabbast i Sverige. Otrevligt bemött blev jag o h*n förklarade att 'min handläggare hade inte haft tid'. 'Eh, nähä och du vet inget om hur lång tid det kommer ta..?' 'Neeej, deeeeet kan jag inte svara på'. DUH!
Ville skrika på männskan men lät bli. Folk har faktiskt räkningar att betala..

Såg på Sveriges värsta bilförare idag btw, såg en kändis, från min gamla skola. Hrmmm. Man blir ju mörkrädd av det programmet..

Häpp, gick till sängs..
Gonatt, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0