Dagisdag 2.

090113.
Vaknade 8.30 idag, snoozade som vanligt, det är det bästa. Svårt att sova inatt, ett litet troll kastade sej i famn på mej o kittlade med håret under hakan. Men när jag väl frigjort mej o fått upp värmen med dubbla täcken så somnade jag rätt fort. På tok för sent bara..
AF hade inget spännande att komma med, fick skriva i en 'handlingsplan', vi var 3 st där, hrm, det skulle ha vart nåååågra till. Tog inte ens en halvtimme, tog en sväng i skogen med Oz. Blev lunch hos morfarn o kvar där tills det var dax för dagis kl 13. Stora barnen var ute o lekte o de små sov när vi kom så det kändes rätt meningslöst, S var trött o tyckte inte det var nå skoj alls. Men fröken tog in några stora barn o då var det full rulle såklart. Hon fick 2 kompisar som bara ville rå om henne. Barn är bra söta ibland :) Var kvar till 14.15. J tog med S till lgh o lite sånt efter mellis. Fick städat o donat under tiden! Hon kom hem vid 17-tiden o så åt vi, kollade bompa o badade. Trött efter det, toktrött, bara gapade o pekade o ville ha uppmärksamhet när jag pratade i tf med A. Efter det tvärdäckade hon i min famn i soffan kl 20, så skönt!

Varsel på Volvo, igen. Trist.
Vad fan ska jag söka för jobb?

Orkar inget mer. H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0