Dagis!

090112.
Hade ställt klockan på 8, snoozade till 8.40 efter en natt med dålig sömn. Mysfrulle på icke-soffan o så packade vi oss iväg.
Först släppte vi Oz på Strö sen vidare till dagis. Efter 5 min i knät så lekte S med leksaker o sprang till kidsen i rummet bredvid, jag var lite chockad o fröknarna mkt impade att hon var en sån tuff , kavat, liten tjej. Hon lekte jättebra med de andra barnen o jag fick en kompis jag å! Vi spelade o pusslade :) Och personalen verkade bra! Hon ville inte ens följa med mej hem, ett bra tecken? :)
Imorrn ska vi dit efter lunch, jag ska till AF kl. 10. Då ska S hälsa på morfar.

Efter dagis idag fick S hälsa på morfar så jag fick ta ut Bamse o Oz på en tur. Varit hemma hela dan, var på en promis men det blåste ju nå förjävligt så den blev kort.
Lagade kikärts-grejs o spagetti (korv till korv-ungen) sen kom mormorn o morfarn o lämnade deras 2-sits soffa som vi får låna ett tag framöver, liten, inget storfrämmande hit heller :) Oz var såklart inte välkommen i den heller. Haha.
S vart jätteledsen när de åkte hem. Tog en dusch, lite välling. Fick vara hos henne nästan 1 h innan jag kunde gå. efter 21.30. Hon somnade strax före 16.30 o sov ca en halvtimme. Onödigt.


Ångest. Känns konstigt. Mkt som känns konstigt. Känns bra med S på dagis. Hoppas det fortsätter så :)
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0