1 jan 2009.

1 jan. Hrm, 2009? Shit, vad tiden går! Jag tror 2009 blir ett skitbra år! Har riktigt höga föväntningar. Vet inte riktigt varför men jag tror det blir bra. Det har iaf börjat bra ;)

Idag har jag inte gjort mkt, inte vart bakis iaf. Det var jag igår så det räckte o blev över. Låg länge idag, till efter 11. Fick ett telesamtal så det var bara att masa sej upp. Eller, jag låg kvar en stund..
Gick en morgonpromis med vovvarna, tog med Oz ut på långis med S. Ångrar att jag inte tog med mej Bo oxå. Trafikerat stråk valde vi visst.
Lagade ugnsstekt falukorv o mos till kvällsmat, massa gott med mos. Längesen. Tyckte S oxå. J med för den delen. Efter det begav jag o S oss iväg för att gratta A som fyller år idag (grattis igen :)). Köpte en ask paradis o fick tårta o bullar. Husligt värre ;)
Jag o S har haft myskväll, hon somnade 21.30. Ligger i stora sängen o sover till lite svag musik.

Igår var det nyårsafton. Var apbakis hela dan. Lagade pizza på kvällen, så jävla gott. Tog några öl o skålade i vitt på tolvslaget. S var galen i raketerna, stod i fönstret o sa 'OOOOJOOJOOJ' 'titta, tittaaaa, kolla'. Tyvärr somnade hon 23.30, så typiskt! Så hon missade precis 'the big thing' ;) Var iaf en trevlig kväll även om vi helst hade sett lite besök ;) Jag o J lirade 'Vem där?' haha.

Dan innan, tisdag, var riktigt trevlig! Jag o S var på stan o lunchade med A, blev lasagne på Latte, såå längesen o lika gott som förr ;) På kvällen blev det SÄR-bingo o vin hos A, hade även sugit i mej ett par öl.. Efter det hojade vi till donken o hem till mej för att lira Galenpanna med J o E. Haha, hade köpt med El Maco till dem, klarade hela vägen tills jag skulle låsa upp dörren, satt o meckade ihop den samtidigt som vi asgarvade så öppnade en nyvaken J o en nyfiken E dörren o undrade vad vi sysslade med. Haha, vi trodde att vi var assmidiga o att de inte skulle märka nånting. Halva burgarn låg uppe på brödet o kartongen upp o ner. Eftersom jag inte kan ljuga sa jag ju som det var direkt ;) Var en riktigt trevlig kväll, satt o spelade till efter 03 :) Men att dricka vin en hel kväll är INTE bra, aldrig mer. Fyfan va dålig jag var igår. Fast iofs så var hela dunken slut.. Fick ihop till typ 2 glas igår ju. Jag kan väl inte ha sugit i mej 2.5 l vin själv, på en kväll? :D

På måndan var jag o S till mormor o morfarn, skulle dit o fika men blev kvar hela kvällen, mat o bubbelbad (för S). Handlade även en ny jacka på rea. Mamma förstår varför jag helst inte vill ha med lillskiten o kolla i affärer längre. Hon är helt galen! Bara springer o springer.


Nåväl, imorrn måste jag till AF o skriva in mej, mindre skoj. Och ringa Folksam.


Blir inte klok på mitt liv.
Har iaf fått ett erbjudande på en lgh som jag VILL ha, MÅSTE ha! Blir till att ringa för visning imorrn.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0