090121.

090121.
Längesen. Varken tid ork el lust med det här just nu. Så mkt annat. Tänker inte ens återge det jag känner just nu.

För S går det kanonbra på dagis! Hon trivs kanonbra o har 2 verkligen favvo-fröknar :) Fast det verkar gå bra med de flesta! I måndags hade hon en o-bra dag på dagis, men efter en mkt jobbig helg med mkt dålig sömn så är det väl inte konstigt att hon gapar efter sin mamma hela tiden. Helt hysterisk hade hon vart ett tag. Men till lunch hade det blivit bra, var nog lite hungrig oxå. Stumpis :)
Idag har hon ätit så mkt så jag vet inte vad. Först en stor portion fisk o hårdmacka o en glass (favvo just nu) på dagis. Till mellis 1 banan o sen nästan en hel till (till mammans protest då vi skulle äta strax). Till kvällsmat var mamman lat så det fick bli en matlåda från pappan, korvstroganoff o jag åt min pytt-låda. S åt upp allt jag gjort iordning+ en massa majs, ärter o lite tomat. Trodde knappt mina ögon o undrade vart stoppet fanns. :D
Stolt mamma. S har gått runt o skrattat hela dan, lekt med lego o sovit i 1 h 50 min (!) På dagis hade hon sjungt o dansat en massa när de hade sång. Såklart gangstern ska hålla låda o visa att hon finns!
Somnade kl 21. Skönt att hon verkat fått in någorlunda rutiner redan!

I lördags blev det Sinka med A+T, mkt skoj! Hanta efter det, mindre skoj. Men men. Så är det ibland.
Sov hos mamma o pappa, skönt att vakna upp med skruttan, även om det var på andra sidan stan.

Nåja, imorrn ska vi hälsa på syster+kids efter dagis så hon får leka med kussarna o jag tala med syster :)
När S är på dagis ska jag o A ut o vandra i skogen. Med vita gangstern såklart.

Hejdå lilltå.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0