Hej mitt vinterland!

090209.
Snö. 3 dm. Underbart! Solsken och minusgrader, me like! Vart dock lite chockad att det snöat såpass mkt. S blev galen när hon såg det, tösen! Ozzy med, galen i snö. Tokigare än vanligt. Låt det ligga kvar ett tag, minus o sol fram till Thailand. Kommer hem till vår. Mmm. Det bestämde jag o syster idag :)

Dagarna flyter på. Gårdagen bestod av ryggläge hela dan. Dålig var jag. Fyfan! Men skoj hade vi i lördags :D Sinka o vin för hela slanten. Nån elak granne tyckte vi skrålade för mkt. Våga öppna dörren lixom :S
Nåja, A hade oxå vart riktigt dålig igår. Man mår som man förtjänar :)

Dop i lördags, var borta från 12 till 16.30. Stress hela dan. Gick en långis med Ozzy på fm. Mkt mer hanns inte. Jo, en massa vin på kvällen då. Man blir törstig av Sinka :P

S har sovit hos pappan i helgen, hon var dock med på dop i lördags. Vart inte alltför barnfritt i helgen. Men det gör inget, mitt hjärta får gärna vara med mig 24/7. Underbara hon!
Idag var hon på dagis 09-13, en timme längre, det hade gått alla tiders! Varit pigg och glad hela dan och ätit 3 (!) portioner potatismos och 2 korvar :O (ugnsstekt falukorv).
Efter dagis for vi mot M+T och hälsade på, var ju inte en ENDASTE dag för tidigt! Skäms lite för att jag inte vart där förrn idag. Men mkt trevligt var det! Jag gillar verkligen M, trivs kanon ihop med henne :) Och så sötaste lilla T, vilka lockar! Något tjurig idag men de verkade ha kul iaf till slut ;) S var noll blyg som vanligt och gick direkt till leksakerna o hämtade favoriten, en dockvagn. Och såklart bobby caren ;)
Hade inte tänkt stanna länge då S var trött efter dagis, men drygt 2 h senare var vi på väg hem. Skoj var det!

Nåja, imorrn ska jag till AF o 'redovisa sökta jobb'. Haha, har hela 2 st att redovisa :S
Sängen kallar, gonatt tigerkatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0