Tröttmössa. Somfan.

091212.

12 dagar till julafton. 12 dagar. Ja, herregud!

Idag är jag trött. Som vanligt iofs men sådär trött så jag bara vill sova. Men det får man ju förstås inte.

Igår fm var vi iaf och lekte med E o C m. mammor o små-syrror, mkt skoj och kaffe är ju gott :) Eftersom jag bakade lussebullar mitt i natten typ så tog jag med ett gäng och bjöd tjejligan.
S vaknade o var varm och trött men det fick bli en sväng ändå. På kvällen skulle vi äta pizza med E's familj och kolla Idol. På em var S het som en kamin men efter lite sömn var hon piggare. 17.50 (när vi typ var redo att åka) däckade S i pappans famn när farbror T var på besök. Het som en kamin och sov som aldrig förr så vi fick tyvärr ställa in det. Jättetrist men vad ska man göra. :(
Fick bli en pizza hemma iaf och när S vaknade hade jag dukat fram 'den ska E äta på', men så blev det ju inte.
Nåja, hon ville sova hela kvällen men somnade först kl 23!!! Låg halvt medvetslös i soffan men slappna av helt är ju dumt.

Hade hit mormorn o morfarn på fika efter jobbet, var helt lugnt när de kom då båda ungarna precis hade somnat och karln var och hjälpte till med en flytt. Så småningom vaknade båda tjejerna.
'Jag vill sova', inte vanligt att höra från S. Spec inte mitt på dan :S
Trodde vi skulle få sovis imorse men 07.30 var damen pigg (?!) och vaken. Lilltjejen ligger och grisar än, har dock ätit ett par ggr och sover lite sådär då hon är snuvig.

Jaja, mer har jag inte att komma med. Karln är iväg till skroten med T. Jag ska fan inte göra nånting! Hade planer på att ta mig ner på stan och Biggan men orkar inte. Skulle vilja köpa lite pyssel-grejer då S tyckte det var såå skoj ute hos kussarna.
Men sova lite vore på sin plats!
Hejk. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0