Onsdag.

091230.

Imorrn är det nyårsafton (nähäää?) och det ska firas i Vås hos bror m. familj. Börjar med pulkaåkning och korvgrillning på dan, de har ju backe inpå tomten :) Sen blir det käk och spel, sinka, bastu o lite sånt. Trevligttrevligt!

Annars sitter vi här i soffan, typ nyss uppstigna ur sängen, S vakane 04.20-05.30 eller nåt. Jag orkar inte med det! L sover än, var vaken en liten stund o flirtade och var glad. Nu ska vi väl fixa lite 'frulle' o se vad dagen bjuder på. Vi skulle ev ha lekt med C men vi är rätt förkylda här hemma, får se hur det blir. S verkar helt slut iaf.
Karln är iväg med D till returbilen för att köpa grejer till hans bil. Ja, herregud!

Igår pysslade vi, vart en så konstig dag. Åkte pulka gjorde vi oxå men S var trött o frös o ville in, var iofs inte sådär överdrivet varmt så det blev pyssel med nya saxar o pennor :)
Kvällen spenderades i soffan med 'I love you, man'. En sån film som passar mig, en komedi helt i min smak :)
S  somnade vid 20.30.
L växer o blir större för var dag känns det som, hon flinar o flirtar så fort hon vaknar o är allmänt glad och lycklig. Världens goaste lilla bebis som även fått smeknamnet 'orangutangen' av min morbror. Dummadumma.
När man talar om trollen, nu låter det från sängen :)

Dåligt med långpromenixar har det blivit. :(
Ha det gott, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0