Nu är julen slut slut slut.

091227.

Egentid. Trodde jag. Har lagt S, L sover i famnen, Robbie på cd'n o karln på träning. Fick nyss ett mess att det inte blev nån träning, ingen hade nyckel, ha ha ha.

Nåja, julen då.. Slut på det. Var en bra jul. Uppesittarkvällen spenderades här med lite fusk-julbord och bingolotto. E och A var här och åt o lirade.
Men jag ska då ALDRIG mer lira bl iaf, fyfan, vad kasst! Blir ju bara värre o värre. Påminn mig om det!
Bara E som hade nybörjartur o vann 100:- :)

La oss sent så själva julafton var trött för vi vaknade 7.30 och S hade väl lagt sig 23.30 dan innan. Grötfrulle och julklappsöppning :)
Gubbarna bastade kl 12 o sen kom resten av folket vid 14.
Då hade hundar busat och barn lekt i snön, gröt ätits och sådär. Kaffe, skinkmacka. Matfix i en evighet :S Sen kom äntligen tomten! Som barnen längtat då.. S var tokglad och kramades och kacklade med honom, ingen var rädd alls :)
Galet med paket, GALET!
Sen åts det och dracks. Sist hem var vi, J hade snapsat mkt o däckade när vi kom hem vid 02 ;) Jag kunde dock inte sova, skulle fixa med kort och blogga men kom inte ihåg koden till internet så jag gamade lite på luren, somnade efter 03. S somnade efter 23 hon å trots tröttmössan.

Juldan var slö och seg. Lektes med julklappar, donade hemma och städade.
Filmmys på kvällen, tipsar än en gång, INGLOURIOUS BASTERDS. Kan inte låta bli att tänka på den, så galet bra!

Annandan mat hos mor o far. Kom hem vid 23.30, S har hostat hela natten så ingen har väl sovit sådär jättebra, jo, L har sovit som en stock. Längesen den gick såå lång tid mellan måltiderna :)

Idag var vi ut o promenixade hela familjen, köpte mer batterier till radiostyrda bilarna, kul att J oxå fick leksaker, ha ha.
Jag o S stannade en stund i lekparken men hon var trött och ville in, jag ville åka pulka men hon orkade inte :( Men imorrn, då jävlar ska det åkas!
Konstaterade ju när jag, S o A var ut i backen att pulka is the shit! :D


Kan heller inte poängtera att bättre julklapp än den jag fick tror jag inte finns, är så sjukt glad om än lite chockad att jag fick en spadag lyx av sambon :)
S fick ju massa Kitty-prylar så hon är ju nöjd hon å :D
L fick oxå massa paket och mkt kläder, precis vad hon behöver!

Nåja, nu ska jag ta hand om en bajsblöja igen. Tagit hans om bajsmaraton för en timme sen å ;)
Saknar mina tjejor.
Hejdå kameltå.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0