Kan inte säga.

091210.

Grått. Tråkigt. Segt. Trött. Jävla väder, jag orkar seriöst inget mer! Vart fan är julkänslan.. Nån liten gnutta vore ju skoj iaf. Värre än vanligt lixom! :(

Nåja, trött S idag. Somnade vid 20 igår, vaknade 00.15 o hade svårt att koppla av (ovanligt..) så klockan var efter 01 när vi somnade om. 05.30 skulle hon inte sova mer. Eh, nehej. Hon o J la sig på soffan och hon höll på att somna om ett X antal ggr men gjorde alltså inte det.
Var jäääättepigg men ville till dagis. Var lite tveksamma om hon skulle gå el ej då hon hade jätteont i magen igår em/kväll o var dålig i den lilla magen.. Nåja, hon åt en massa pizza på kvällen och allt är bra nu.
Hade sovit en stund, 30 min, på dagis och var helt slut när jag hämtade henne. Låg på soffan o verkade nästan apatisk.
S var iväg och fick spruta nr.2 idag, med sig hade hon pappan och E. Men inte hjälpte det med pappan heller, hon bara skrek efter mig. Lilla hjärtat!
Jag o L var ner på stan o Biggan idag, letat efter luciakläder till S. Hittade tillslut något gulligt som hon HATAR! Hon som brukar vara tokig i klänningar.. Nåja, får lämna tillbax det och inhandla ett lusse-linne. Fanns billigt på HM. Knasunge :)

Inga lussebullar har blivit bakade idag heller, jag som hade såna planer. Skulle göra med vaniljsmak men hade varken pärlsocker el formar hemma så det får bli vanliga katter ändå :)

Igår var jag, S o L ut till syster+kids för lek o pyssel. Började bra men S fick såå onti magen och var bara trött och hängig :( Tyckte så synd om henne och vart faktiskt lite orolig sen vi kommit hem. Men några besök på pottan och en dusch sen var hon 'nästan' fit for igen :)
2 fina kort gjorde hon iaf. 1 till moster och 1 till mormor (&morfar).

Får se om jag ska ta o baka lussebullar ikväll om det inte blir för sent eller imorrn. Hoppas S inte får nån feber och sånt efter sprutan för vi ska leka med J, E o T o E, C o S. Hihi, mkt bokstäver blir det :D

Annars känns det rätt bra.. På det hela taget, mer kan jag inte säga.
Väntar på SupersnällasilverSara :)
Hejk. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0