Kallt!

091217.

Orkade inte blogga mer igår kväll. Eller hade inte tid heller!

Iaf så skulle vi ha åkt pulka med J o E igår men sötaste E var skruttig med feber så det blev inget, blev ju jag o S i backen, först med boben o sen pulkan. :) Hoppas hoppas hoppas hon är bättre imorrn för då ska ju hela familjen komma över på käk! :) Och kanske lite pulka på dan om det är ok väder. Lite väl kallt idag.. :S
Jag o A körde UB runt idag (som vanligt;) och fyfan vad det blåste på sina ställen.. Vi var skapligt vindpinade o typ iskalla när vi kom hem.
Hann bra precis sätta mig i soffan med reklamen när min söta syster ringde och ville ha en kopp kaffe, och tänka sig att jag tagit sista kaffet till morgonkaffet så det fick bli en kopp te eller två. Gott det med :)
Roppepop var alldeles slut efter morgonpromisen, han busade som en TOK med påsar, snö och allt möjligt, så han visste inte riktigt om han skulle orka med bus-valpen eller inte :)
Han är så jäkla rolig! 4.5 år gammal och beter sig som en liten bebis, fast det gör ju min andra gangster med trots sina 5.5 år och 50 kg :D

Jahapp, nähä. Blev k-färssås o Idealmakaroner ikväll.
Nu har karln åkt på innebandy, lilltjejen är arg o ska få ny blöja och tröttmössan ska se på bompa, kommer hon säkert orka. Not!
Hon hade sista dagen på dagis innan jul idag. Och så blev hon biten, ett rejält märke blev det och hon hade fått jätteont (såklart). Andra gången det händer, mindre skoj!!
Men men, nu får jag ha henne hemma ända till 11 januari :) Men då blir det genast tristare att lämna henne, 3 h/dag utan mat.
Jävla fittäckel-beslut! Idioti!

Bjuder på lite fina bilder :)




Mitt älskade hjärta!



Klart Lejo ska åka pulka!



Lilla hjärtat! :)

Nåja, ha det gott. Jag är toksugen på pepparkaksdeg :)
H.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med snö va =)

Du får ta och flytta till kolsva, beslutet kom idag att vi fortfarande får ha fri placering på 15 timmars barnen..

2009-12-17 @ 19:04:16
Postat av: Jessica Pettersen

Åh vilka fina bilder :-) Så söta!

2009-12-19 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0