En dag.

091229.

Ja, man kan ju undra varför min familj sover. Än lixom..
Jag har vart uppe sen 08.30, vacc. L o vart ute med dogs. Vilat en stund har jag oxå hunnit med. Stackars lilla hjärtat, inget skoj att vakna av en kann hand och stick i låren :( Men det gick jättebra ändå, hon sa inte så mkt och började flina så fort hon vaknat till. Älskade.

Igår var vi till IKEA, köpt sänglådor till S så hon kan ha allt lego och leksaker i.. Hade tittat på en men så hittade vi på barnavd. för 29:-/st så det blev 2 såna :) Lite småtjafs plockade vi i oxå, mest pysselgrejer till S.

Sen blev det käk och sånt hos syster m. familj :) Sinka hade vi med oss oxå men det hanns inte med. Glögg o godis hanns dock med ;)
Åkte hem efter 01, då var det typ 17 minus. IDag är det oxå kallt och fint ute!

Nyår blir hos bror min, käk, spel och sinka?! Ev pulka o korvgrillning på dan :)

Häpp, nån lunch kanske..? Konstig dag när alla sover. :)
Sen blir det pyssla och städa här hemma. JAg vill ha bort julen. Ville jag redan på juldan ;)
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0