Catch up.

091208.

Grått. Ovanligt. Man är ju så pigg och glad. Vart fan är kylan och snön? Orkar inte med det gråa längre.

Skulle lägga mig i tid igårkväll, satt och halvsov i soffan till Grannfejden (HAHAHA, jävla gubbe o tant) men vid 23.30 var det iaf dax för sängen. S vaknade och ville komma över. Självklart får hon det. Men varför i hela friden höll hon oss vakna till 03? Kollade seriöst på klockan sista gången efter 02.30. Då hade jag somnat till ungefär 4 ggr och blivit väckt av henne precis när jag somnat. Var ju inte det att hon var direkt pigg och glad och VILLE vara vaken. Nejnejnej. Hon somnade och vaknade hela tiden för att vilja både det ena och det andra.
Nåja, fick i princip dra upp henne 8.25 för att åka till dagis. Pigg som få, eller inte. De skulle baka pepparkakor.
Jag tänkte gå hem och lägga mig efter det. Blev en kopp kaffe och så dejt med I.
Var ju inte igår vi träffades (även om vi sagt det länge och bor barnsligt nära varann) och det var jättetrevligt. Var ute o gick och snackade bort nästan 2 h :) Så skoj att de ska ha bebis, lite avis på magen. Haha, konstig man är va!

Nåja, blev lunch och lite vila med L. Nu har jag massa, ok kanske inte massor, disk som ska diskas i em. Lussebullar som ska bakas men vi får se hur det blir med det..
Kollade kort från pappa-festen, fan va dålig kameran är. Så trist! Har knappt tagit kort sen L föddes känns det som. Vill verkligen ha en ny!

Imorrn är det ledigt, hoppas på kusin-lek. Känns som en halv evighet sen..
Måste ringa min Gisela, saknar henne. Jag är så jävla dålig.

Ikväll är det DH. Sen sova.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0