2 advent.

091206.

Idag skulle vi ha bakat lussebullar med kusinerna. Men trött som jag är och hängig som S är så orkade vi inte. Åkte hem till mormorn o morfarn för att hämta lite pynt och skulle pynta men där blir man ju alltid kvar på fika och så fick S hjälpa till att baka, pensla och russina lussebullar :)
Smaka lite flarn-smet med.

Igår kväll hade vi besök, A och E var här. När S till slut somnade (22.30) efter att ha hållit låda och härjat började vi spela Alias, herregud, vad skoj det var. Tjejerna mot killarna. Vilka vann tror du? Haha, självklart!
Grabbarna blev bra dragna, hmm, mkt märkligt. Nåja, vi blev av med sista gästen kl.03 så trött är man idag, men vi sov till efter 10 idag så det var ju skönt :)
På dan var vi hem till J, E o T för fika o leka. S gav dem även prellarna :)
I fredags var det en trist grå dag som vanligt och på kvällen Idol. Som vanligt det med.

Vi åt chili cc och tände ljus idag, myspys. Jag o S skaffade en adventsljusstake igår, bättre sent än aldrig.
Nu dricker vi te och äter hembakta pepparkakor. Och kollar superhjältejulen såklart! Bara jag och tjejerna hemma, bakfyllot är och ska träna, hahaha. S gillar superhjältejulen! Annars brukar hon inte kolla på tv just nånting. Lilltjeja sitter i babysittern och talar o skrattar för sig själv!
Apropå pepparkakor så får jag nog köpa en ny deg och baka lite till, de här är ju snart slut.. Och lussebullar ska jag baka oxå! Tänkte göra såna med pärlsocker på!

Annars rullar det på som vanligt.. S trivs på dagis och lilltjejen är så söt och go. Hon växer och utvecklas!

Känner mig riktigt lyckligt lottad som har 2 så fina underbara tjejer och en fin sambo!
Ett jobb på det här så.. Och det verkar ju gå åt rätt håll iaf :)

Nåja, har inte riktigt ro att updt just nu..
Men mina tjejer är helt otroliga! H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0