Varför sover jag inte?

090430.

Bra fråga.
Kan inte sova. Eller, jag har inte ens försökt. Jag är inte trött. Borde vara det. Har varit hela dagen. Som vanligt.
Sitter här, fortfarande med mina ljus tända. Annars mörkt o tyst. Skönt är det. Lugn o ro.
Många tankar som snurrar i huvudet. Varför kan ingen tala om för mig vad jag ska göra? Har det fan skitjobbigt, även om folk inte tror det.
Ledsen inombords. Men jag klarar mig alltid. Så länge mitt lilla hjärta mår bra så mår jag bra. Nu verkar hon må alldeles utmärkt, nöjd med livet och nöjd med det mesta!
Men.. Det är ju det där som skaver.

Nåja, tack FK, inte en dag för tidigt att få pengar på. Det sjuka är att jag skulle nog tjäna på att vara mammaledig ist för att stämpla. Då är det illa. Men snart är det dax igen :) Mitt lilla kryp i magen. Flicka eller pojke? Har lixom inte funderat så långt än, har väl inte riktigt insett att jag ska ha bebis igen. Men mys ska det bli. 

Jaja, ett försök att sova kanske. Imorrn ska det ju vara piggt.
Råkade beställa hem 2 singstar-skivor :S Nåja, råkade.. Det blir nog bra :) Men nu får jag ju vänta så gräsligt länge på dem.

Gonatt. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0