Tråkig.

090428.

Känner mig tråkig. Har haft 2 urtrista dagar. Hemma med lilla sjuklingen, så liten o sjuk när hon är sjuk.  Vabbar för första ggn jag. Feber o ont i öronen. Men idag har hon vart mkt piggare o verkar knappt ha nån feber. Skönt det.
Och när man väl har en sån trist dag blir det lätt flera. Är ju van att gå på morgonpromis men nu har det inte blivit nån långis nån dag. Suck.

Deppad. Har mått bra en längre tid nu men nu känns allting mindre bra. Jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Är så kluven. Finns så mkt jag vill. Så mkt jag inte vill. Är rädd. Och ledsen.
Nåja, får ge det lite tid.

I måndags hade jag tvättid kl 08. S var ju sjuk så vi kom inte ner förrän 10, då har nån jävel tagit tiden, då blir man så lagom glad!! Hade släpat ner en full IKEA-säck och en sjuk dotter på armen. Bara gå upp igen och gråta. Ja, jag är gravid, då får man vara emotionell.

Annars rullar det väl på.. Magen växer o jag äter som en gris, haha. Skulle kunna äta ett pkt strösocker. Ja, så känns det. Vidrigt, jag vet. Godis, påskmust o stjärnor.. Mmm!

Hoppas tösen min mår bättre imorrn o ännu bättre på torsdag, då ska hon firas. Vi är bjudna till mormorn o morfarn på grillat o födelsefika för S. De tyckte det var en bra idé o jag kunde inte annat än att instämma, jag har det ju väl litet här hemma för att bjuda hem typ 3 familjer ;) Spec innan jag fått soffa nr.2.
Kan inte riktigt förstå att lilltjejen har blivit så stor som 2 hela år! För 2 år sen var jag så less på min stora mage o hade gått 7 dagar över tiden. På 9'onde dagen (30/4) startade de förbannade, underbara, efterlängtade värkarna o den 2 maj är lilla tjejen född. Nu sitter man här med växande mage igen :)

Igår o idag är lite småjobbiga dagar.. Hm.

Hejk.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0