Svennebanan!

090429.

Sitter ensam med choklad o tända ljus. Har ätit choklad så jag nästan vill spy! Jäkla bebis ;) Tur jag har nån att skylla på. Det är så galet mysigt med tända ljus. Hittade ett enda litet doftljus som jag tänt, måste verkligen beställa!

Dagen började med tvättstuga, idag hann jag först, ha ha ha. Upp o ner med S, tvätt som inte blev torr, varken i tumlarn eller i torkrummet (vilket torkrum sen då! Inte ens ljummet). Nåja, tvätt i hela lgh, mindre skoj. Blev toksur o irriterad.
Var ute med S o Ozzy o lekte på gräsmattan, Ozzy hittade några ekorr-delar o jag blev äcklad så vi gick för att gunga ist.

Har gått en långis med A o gangsters idag. Mkt skönt o välbehövligt! Gangsters fick varsitt bad i badkaret (!) innan det. Haha. Pappa J var här o ordnade med det, annars hade jag väl inte klarat av det heller! De gillade det väl som vanligt- inte. Men på promisen efteråt var de helgalna, ja, värre än vanligt!
Kollat Grey's o badat. 

Har inte så mkt mer att komma med. Hoppas på en trevlig dag med fint väder imorrn! Vankas ju grill o födelesedagsfika för lilltösen. Vill ha nån av mina 'gravid'-klänningar men det känns för kallt o så har jag lite för liten mage än ;-)
Går in i v.20 imorrn lixom. Vart fan tar tiden vägen? Gud så jag längtar efter bebis, fast jag ser framemot resten av graviditeten! Andra halvan..



Lyssnar på Ozzy när han snarkar, det låter så mysigt o rofyllt.
Dax för mig att knoppa snart å.

Har läst o sett det sorgligaste jag nånsin vart med om. Tårarna bara rinner o det känns som om jag vill spy. Fan vad livet är orättvist..
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0