Premiärbad.

090414.
Irriterad. På mkt. Just nu är det att jag skrivit en rätt lång början på ett blogginlägg så försvann det. Men är smått irri på andra saker med. Magen har jag ont i, dricker en massa bubbelvatten o hoppas att det inte är magsjuka eller nå sånt. Har ju klarat oss så sjukt bra från sjukdomar så det vore ju inte så konstigt.. S har gått på dagis sen i januari o inte vart sjuk en endaste gång!

Idag har jag vart ute o gått med Oz o A! Vart en 'långis', hela 5 km i Johampa, haha, tog ju bara 1½ h. Fattar inte vad fan som hände? Ozzy var iaf galen i diket o gjorde utfall mot en väldigt läskig gubbe. Hade nog oxå gjort nå liknande om jag var hund. Han blev jätterädd o jag är glad att jag inte var ensam att möta honom :S
Var skönt att prata av sig lite iaf. Behövs.

Efter dagis var vi hemma o lekte, sov middag båda två idag med. Inte bra, jag måste komma in i någorlunda rutiner igen. Är så otäckt trött o då är det inget skoj att stiga upp på mornarna. Sover man på dan är det heller inget skoj att gå o sova på kvällarna ;)
Men ikväll får det bli hyfsat tidigt med en bok! Har inte kommit så fruktansvärt långt i den.

Blev bjudna på Greken av J, säger det för typ 124'e ggn; ALDRIG MER GREKEN! Har som sagt sagt det förut men nu är det så. Blev sjukt besviken, trist. Dyrt var det å. Blä.
Efter det tog vi en tripp till donken för lite glass, åkte till Malmön o kikade lite, släppte vovve som premiärbadade till S stora förtjusning :) Hon hade nog gärna hoppat i hon å..
Oz tyckte det var skoj att jaga pinnar o blötte ner hela sig (wow). Något senare premiär än vanligt, men men. Han luktar verkligen skunk när han är blöt, bläk!


Nähä, ha rnog inget vettigt att komma med idag känner jag. S somnade kl 20.30. Så jag har avnjutit dubbla DH, underbart! Även om det första inte var så skoj alls. Var ju så besviken förra veckan då det inte var något men nu känns det bra igen :)
Nu väntar sängen o boken efter att vovve fått i sig lite nattkäk.
Gonatt! H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0