Natt.

090417.

Herregud, går in i v.18 idag, sjukt fort. Snart halvtid ju. Ska bli skoj att gå på UL.

Nåja, ligger i sängen, så nördigt som det kan bli. Ska dock försöka sova, har vart så sjukt trött idag. Som vanligt. Men mot kvällen/natten piggnar man till. Somnade med S på dan idag med. Känner mig helt slut. Tömd på energi, behöver nånting som kan ge mig ny kraft o ny energi! Har ju 2 gangsters som stjäl all min energi +lite till ;)

Gick med A imorse, skönt. Båda två kände att det inte är samma kondis längre. Förr gick vi riktigt raskt hela UB runt. Nu tryter det mot slutet o då har vi inte ens gått hela. Men det är ju snabbt åtgärdat. Idag höll vi bra tempo hela vägen! Jag har ju trots allt xtra last i bagaget :)Träffade en hel hög kändisar oxå.


Nåja, idag bakade jag kakor, mums! Kolakakor, enkelt o gott! Mormorn o morfarn kom på fika.
Gjorde potatissoppa o pannkakor till kvällen. S är så söt o hjälpsam :)

Fan, blev knappt halvbra det här. Men jag orkar verkligen inget mer.
2-årsfika imorrn, trevligt :)
Gonatt, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0