I quit.

090422.

Jag säger snart upp mig. På riktigt. Hade skrivit en lång klagan här som bara råkade försvinna. Jävla skit.
Nåja, jag säger snart upp mig som mamma, som hundägare och som.. Hannah. Sjukt less o sjukt irriterad, inte fått sova just nånting inatt= huvudvärk. Igår kväll ville jag oxå säga upp mig, onda hundar. Nåja, man inser snabbt att det är värt allting :)
Men jag har absolut ingen lust att promenera med hundarna idag. Nån som vill ställa upp? Vill inte, vill inte, vill inte.

Nåja, igår var vi på UL, så mysigt att få se lill* bebin :) Datumet stämde, fortf 23 sept som gäller. Tänk, snart har man en liten bebis i famnen igen. Jättebra bm som förklarade o visade allting, o det såg så bra ut så :) J var nervös när hon tittade på hjärtat o ryggraden, hon studerade rätt så länge. Men det är ju bra det, att hon var noggrann! Fick med 2 bilder hem, lill*n ville inte riktigt vara med, utan tittade åt andra hållet hela tiden. Fick en i profil iaf. Riktigt livlig redan nu, gangster!

S stortrivs på dagis än, hon vill inte följ med mig hem när jag kommer om dagarna :) Igår lagade hon o en kompis mat o skulle bara bjuda mig hela tiden. Stannade en stund o fick släpa med henne mot vilda protester :S Sen blev hon sådär sött busig o skulle krypa tillbaka hela tiden o skrattade, sötast!
Orden bara bubblar ur henne nu, nytt hela tiden o hon förstår verkligen allting. Förstår inte hur hon hinner snappa upp allting! Underbarast.

I måndags var vi i lekparken o lekte med syster+kids o hennes kompis+kids, var där hela em till kl 17, sen tvärslockande S på vardagsrumsgolvet (!) när jag skalade potatis. Försökte få henne att lägga sig i sängen men icke, bar över henne dit sen iaf. Sen middagslur men men..
I söndags var J+E här o lekte, först i lekparken men det var så jävla kallt så vi gick in o drack kaffe, lekte o pratade graviditeter :) S tjatar ju om att leka med E jämt på dagis o hon tyckte det var riktigt skoj att leka med henne på hemmaplan med, även om det var 'min, min, min' typ allting :) Nåja, det var trevligt o är glad att jag har nån mer att vara gravid med!
I fredags var vi o grattade F på 2-årsdan, M+T var oxå där. S var toktrött o ville mest sitta i mitt knä, lite trist men det var trevligt att träffas. Alltför längesen.
Nåja, det är ju fler 2-årsdagar inom snar framtid :)

Annars har det mest vart lugnt med film, stjärnor o påskmust med J i helgen :) Helt sjukt var gott det är med stjärnor o påskmust. Jäkla cravings man får. Ha ha ha. Har aldrig vart spec. förtjust i must öht förr! Annars går det mesta ner, är helt hemsk med sötsaker, kan äta hela tiden.. Uscha. Elaka lill* bebis. Men det är det värt! :) En sak jag kan äta ihjäl mig på är fil o det är ju iaf inte onyttigt!

Nåja, nu måste hundarna ut. Suck.
Kanske får jag besök sen. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0