Did it again..

090415.

Skulle lägga mig o vila med S idag, tro på fan att jag slocknade jag å. Haha! Jag som INTE skulle. Dock bara drygt en halvtimme men ändå..
Nåja, jag ska lägga mig i tid ikväll. Ska ska ska. Behöver sömn, massor av sömn.

Vart på promis med A idag, o vovve såklart. Innan dess var jag på ett möte, hade glömt det tills jag var på väg till dagis i mina finaste gå-bort-kläder o min finaste icke-make up :) Sa dock att jag inte ville gå dit nå mer, tror inte det behövs o hoppas inte det.
Handlade lite, hälsat på morfarn, lagat mat. Bjöd J på korvstrogge, massa gott var det! S ville dock bara ha en massa pasta o majs, hon som älskade strogge o korv över lag för ett tag sen. Jaja, periodare, det är vad hon är. Med allt! På dagis hade hon ätit en halv pannkaka, en halv?! Hon brukar älska det.
Annars hade hon vart på strålande humör på dagis, hon hade styrt o ställt o visat sitt rätta jag. Min lilla tjej! :)

Lite off idag. Lite less. Lite kluven. Lite klump i magen.
Uscha.

På fredag ska vi iaf dejta med C+F, trevligt!
Jaha, givande inlägg det här. Slit det med hälsan.
WTF, det dundrar in mess i luren..
Nattinatt, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0