Back on track.

090412.

Känner mig glad :) Inte lika fint väder dock men är ändå glad. Har ont i ryggen men det får man väl ta.
Var ute med S o vovven på fm. S ville in vid lunch så jag har passat på att städa o pyssla lite. Ska plocka ordning lite mer. Önskar bara S ville sova en stund så hon var lite piggare.

Nåja, jag är sjukt godissugen mest hela dagarna. Jobbigt, för jag tycker eg inte så mkt om godis. Men men, är man gravid så är man! Måste lixom ge hän åt mina cravings ;) Fast förra graviditeten var det röd paprika, potatisskruvar o apelsiner som gällde :D

Nähäpp, ryggläge på soffan o vila ryggen kanske.
Efter att för 100'de ggn plocka ordning på cd's o dvd's som S tycker är skoj att plocka ut från mina fina lådor, lilla hjärtat. Hon har lekt så mkt själv i sitt rum idag, gör mig glad!
Jag har utan tvekan världens sötaste o mest underbara unge!

Åh, Karenina på radion. Underbar låt! Brings back some memories..
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0