Orka.

Tänkte börja om med bloggandet.. Vet bara inte om jag orkar just nu.
Har kommit från jobbet, ätt knäckemacka o chips, nyttigt o bra för figuren.
Har bara en dryg månad kvar på jobbet, känns skittrist o asjobbigt. Vad ska jag göra sen lixom? Och så trivs jag så bra med. Suck.
Idag har inte vart någon bra dag, förutom att det snöat förstås.. Stella blev helt galen o sprang från fönster till fönster o skrek, min lilla gangster :)
Nåväl, efter halva dagen tog min energi slut, helt orkeslös o trött. Kände mej som en säck potatis eller något. Helt förstörd. Galet jobbigt men det fick väl gå ändå, lite gnäll så löser sej det mesta. Inte sant? När  H är på gnäll-humör så ÄR H väldans gnällig. ;)

Ångrar mej som fan att jag tog bort min förra blogg.. Trist att inte kunna läsa ju. Fast jag har ju lite på FL iofs.

Annars då? Tråkigt. Det mesta är tråkigt.. Att man snart är arbetslös gör inte saken bättre.

Bita ihop o komma igen.
Imorrn ska jag o S hem till J+E, blir kul för tjejerna att leka lite. Just fan, får inte glömma ringa om dagis imorrn. Jag och mitt minne..

Hejk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0