Löddrigt slödder.

Slöddrigt lödder? Stöddigt slödder var det ja! En riktig biatch.. Jaja.
Dagen började bra, vaknade som sagt sent, skönt efter den helvetes-natten lixom. Var ute o gick 1 h 40 min med A, Ullvi runt igen, skönt! S tyckte det var mindre skönt då det bara är ok att åka vagn ca varannan dag :) Förstår henne med men idag var hon så trött så jag tänkte det vore skönt för henne. Efter halva promisen var det bara fel fel fel, gnäll o tråk. Kastade nappar, tigerkatten o mössan hela tiden.
Vart inget fika med J+E, S var inte på sitt bästa humör sen vi kommit hem heller..
Var ner på Wedins o köpte ett par vinterdojor till henne, inte en dag för tidigt. De har total utförsäljning..

Började dagen på jobbet 'on fire' men dålig stämning o off människor drog ner mej i skiten. Blev bara värre o värre o sista lådan körde jag på ren ilska.. Att folk inte har egna ögon att se med lixom. Suck.
Nåja, nu är det helg o nya bekymmer.
Var grymt sugen på en öl när jag kom hem men hade inga hemma, tyvärr. Kan dock tänkas bli nån till Idol imorrn..

Vad morgondagen bjuder på återstår att se. Vore skoj om S kunde vakna i tid så vi kanske kan ta oss till klapp o klang för en gångs skull. Annars blir det nog syster+kusin-dejt.
Karln ska greja med caddyn så annars blir vi ensamma hela dan, jag o S.
Vad helgen bjuder på annars får den som lever se.. Känns inte som att jag vill just nu.

Less o tråkig.
Truly yours, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0