081128. Vilken dag.

Vilken dag. Vilken vecka öht. Har som sagt känt mej trött. I huvud, i kropp, i själ. Less, låg, orkeslös och utan energi.
Idag var droppen som fick det att rinna över.. Hoppas helgen har något roligt o spännande att erbjuda. Inget inplanerat förutom årliga julpysslet med syster. Lussebak, ljuslykte-målning, hand- & fotavtryck av barnen bla. Mys.
Humöret blev inte bättre av att vakna upp till grönt o grått o storm, fyfan!

Idag har inte mycket hunnits med, iom att det vart som det vart med sömn inatt så vaknade vi kl 11.05, hade en lunchdejt inbokad med A efter att hon vart hos frissan (vilket blev kanonsnyggt). Fick ställa in. Hade tänkt fixa hundar o handla medan hon var hos frissan men det hanns ju av förklarliga skäl inte med.. Blev en handling och snabbdejt på Biggan, blev även tyvärr en snabbdejt med Å med, fast det gick lugnt till idag, haha. Såg honom irra omkring därinne bra länge.
Var även in på HM o handlade till julbordet, hittade tillslut vad jag skulle ha efter en bra stunds letande. Har dock inte provat än..
For med hundarna till Ströbohög o sen hem o iväg till jobbet.. Hanns alltså inte mkt idag inte.
Än så länge sover skruttan iaf, hörde henne för en stund sen o sen ropade hon 'pappapappa' men så blev det tyst :) Hon hade visst somnat vid 21 så jag hoppas vi kan komma upp till KoK imorrn, var för längesen..

Antar att mitt humör hör ihop med depp. Vill bara inte inse det o bli tokdeppad. Tex 3 veckor kvar på jobbet, det slog mej iförrgår, hur kul känns det då? Orkar inte vara hemma.. Vill inte vara hemma. Jag
vill jobba. Finns så många idioter som inte vill, som inte orkar och som inte bryr sej. Sen jag som vill jobba 'får' inte. Orättvist. Finns inte ett jobb att söka..
Och den här kvällen hade kunnat sluta på ett bättre sätt, blir så jävla sne.. Vissa saker ska faktiskt bli skönt att slippa. Men så är det väl överallt.
Jag o A stämplade ut tidigare o duschade, jordens skönaste o kanske roligaste dusch, haha. Skönt att slippa alla andra med.
När vi är på samma ställe o en av oss är grinig då hakar den andra på såklart o så oggar vi upp varann. Oftast om jag är på banan så kan en av oss va sur o den andra glad. Men så skrattar vi till slut iaf, tur att vi är så mogna ;)

Näe, nu har jag inget mer att komma med, hade egentligen ingen ork till det här men kände att jag var tvungen, skönt att skriva lite ibland.
Kollade ju Miami Ink. igår när vi var vakna.. Måste ta o ringa för en tid till gaddning, har bara inte bestämt mej vad det blir först, eller jo, jag är rätt säker.

Gonatt, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0