081125.

Hann bli den 25'e innan jag bloggade idag ju..
Tycker det är supermysigt med snö! Synd bara att det ska försvinna lika fort som det kom.. Vill ha mycket snö, sol o ca -7. Underbart enligt mej.
Var inte ens jobbigt när jag skulle hem från jobbet, bara att borsta bort lite snö från framrutan, skönt :)

Annars då? Dagen startade vid 09.30, det vanliga och så blev det en promis med S nya åk, det var helt okej tyckte hon, tills vi började komma hemåt, skönt att det gick bra nästan hela vägen :) Var ute i ca. 40 min bara, sen blev det lek på tomten.. Oz den lilla rackarn rymde till grannen 3 ggr, har han inte gjort sen vi flyttade hit för 2 år sen.. De är lika galna i snö som jag tror jag :)
S blev helt galen när jag frågade om 'vi skulle ut o åka i nya vagnen?' och sprang direkt till hallen o körde fram den, hämtade stövlar o tyckte väl det var lagom med blöja o stövlar. Det tyckte inte hennes mamma, så jag sa åt henne att hämta de andra skorna, gjorde hon så glatt men blev så besviken när jag tog av dem o skulle klä på henne . Gap o skrik men till slut när allt var på, robocop-overall o allt var det bra.. :)
Lagade ugnspannkaka till lunch och både jag o S tyckte det var kanongott, åt som aldrig förr båda två, jättelängesen vi lagade det. Tror det var innan lilla S fanns tom..
Sen var det bara vardagliga sysslor tills det var dax för jobb.

Har vart på konstigt humör, haft ont i magen till o från, mått illa o humöret har åkt kraftig berg- o dalbana.. Jobbigt med såna dagar. Tur jag fick va lite avsides i planeten idag.. Skönt o rätt lugnt när man mår konstigt. Men man kommer inte ifrån folk för det, finns ett par personer jag verkligen inte kan med, varav en hade jag väldigt nära o då blir jag obekväm, pallar inte folk som tror de kan köra med allt o alla, blir bara sur och irriterad. Och som tror att h*n är så jävla duktig o kollar på en som om man är dum i huvet, brännande blickar. Och så den andra ***** som jag inte ens kan se på..................
Nåväl, slutklagat. Nya tag imorrn.

Väldigt intressant inlägg.
Hejk, H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0