081123.

Söndag kväll. Har precis lagt S, hon somnade alldeles själv ikväll igen, så dutti så. :) Vi har kollar på 'Ensam mamma söker', sista avsnittet. Visst, det var ganska uppenbart för vissa av mammorna och så. Vet inte riktigt vad jag tycker om programmet så jag låter bli att uttala mej..

Annars så åkte vi en sväng till Vås, karln var in på Tema såklart o handlade nå flexi-grej till caddyn. S somnade såklart i bilen så vi satt utanför o väntade så hon fick sova en liten stund. For mot Barnens Hus för att kolla vagnar. Det blev en Brio Sitty -08, nedsatt till 995:- så det fick det vara värt. Är ju eg lite anti Brio o vill ha en E-ljunga men den är svart o brun som vår andra vagn så det blir nog bra.
Jag o A ska ut o gå imorrn så det får kanske bli en provtur för S om inte morfarn har tid/lust att se efter henne. Hon har vart helt galen här hemma med den, kört runt som en galning o härjat som vanligt :)

Ska nog slänga mej i soffan med en skål godis *skäms*
Har vart sjukt onyttig hela helgen, fy på mej. Vägra vassn i Thailand lixom. Finns ju ingen vass heller så vart fan ska jag ta vägen isf? Haha..





 

Sötaste Bamsen :)



Favoriterna!






H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0