081122

Lördag. Fint väder. Älskar vintern när det är minusgrader, snö o sol. Men mera snö, tack! Ska strax ta min underbara dotter o klä oss o gå ut på gården. Synd vi inte hunnit införskaffa oss någon pulka än. Fast vi har ju boben :)
Är på uruselt humör, så jävla less på det mesta. Ibland känns det så bra sen blir det bara såhär.. Suck.

Igår var en underlig dag. Kände mej nästan bakis. Vaknade sent o det blev inte alls så mkt gjort som jag hoppats. Var o handlade helt själv, tog jättelång tid, skönt :) Var även på bolaget. Hyste in S hos mormorn o morfarn..
Åt iaf hamburgertallrik på kvällen, bjöd A oxå som var här hela dan+kvällen o hjälpte till med caddy. Jag var hundvakt åt hans söta rottistjej. Fullt hus mao, 3 vovvar o 1 dotter. Mina gangsters var överförtjusta att ha finbesök av en rottisflicka. :)
Slökollade lite på Idol.. Inget kul längre när typ alla mina favvos åkt ur.

S trivs jättebra i sina nya skor o har dem helst 24/7 om hon fick det. Nu glider hon nattlinne o vinterdojor. Sötast!
Önskar jag orkade ta tag i saker o ting, finns mkt att göra och stora planer. Men jag är så trött mest hela tiden, förstår inte hur jag kan va så jävla trött jämt. Jobbigt o tråkigt, känner mej sur o grinig mest hela tiden..

Nähä,lite lunch på det här så.. Eller vänta, vi åt ju nyss frulle.

Ha en bra dag..
Truly yours, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0