081122. Updt.

Lördag kväll.. Försöker lägga S, vilket inte är så lätt nuförtin och speciellt inte denna tid. I vanliga fall somnar hon vid 22. Men trött är hon o jag såg gärna att hon somnade nu.. Gubbarna är i garaget o jag hade gärna lite egentid :)
Bra dag idag, vaknade sent, trött som vanligt. Nu sitter jag nästan och sover. Hade säkert somnat om jag suttit kvar hos S, tänk om hon kunde somna själv ikväll. Som förut..

Var ute o åkte bob tidigare idag, S älskade det. Drog henne runt runt runt på tomten. Vovvarna härjade för fullt i snön o jag kastade boll och tränade med dem, välbehövligt :)
Gick in o lekte inne en stund, S var trött o jag gick upp o la henne i sängen, precis när hon la sej tillrätta o höll på att somna STARTADE de caddyn i garaget, blev lite chockad o illa lät det, inget aga på.. S vaknade såklart till o ville inte sova.
Men hon sov i 40 min när de hämtade A's bil.. Jag o O var ute o gick Ullvi runt med min A, jätteskönt men lite kallt. Fast vi fick ju upp värmen iom att vi går så raskt :P Blev nästan 1.5 h idag, kanske blir det imorrn med.
Kul när man hittat nån att gå med som inte bangar långisar, bara man kan hysa in lilla S nånstans..
Efter maten badade S o jag duschade o tävttade håret, efter det var hon helt galen i hårfönen, busig som bara hon kan vara o med skräckblandad förtjusning, så söt så.
Just ja, imorse svarade hon i telen när jag o J låg kvar i sängen o talade tokmkt o toklänge, var helt säker på att det var mormorn som ringde men det var T. Lite halvkul för hon brukar bara säga Hejhej o sen ge bort telen. Fast nu på kvällen pratade hon en del med mormorn med, gyllit :)

Åt pizza ikväll, ganska dumt men ganska skönt o enkelt, bjöd A igen som tack för hjälpen. Har även haft rottisflickan här idag med, så söt så. Jättefin är hon!!

Verkar supertyst o lugnt inne hos S.. Isf ska jag ta en öl o se hur det går för grabbarna.

Om nån mot förmodan läser min blogg o tycker den verkar som en dagbok så skriver jag för min egen skull.




Kärlek!


Hejk,
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0