Very long time no see.

Hänt sen sist då? Massor.. Både bra o dåliga grejer. Snö är det, än så länge, snö, regn o slask om vartannat= underbart vägunderlag.
Nåväl, denna vecka har varit upp o ner o totalt kaos.. Jag vet varken ut eller in, my life is turned upside down. Känns det som nu. Men ändå inte, känns som det rör sej mot det bättre men 1 steg framåt, 2 steg bakåt. Eller?
Idag påbörjade jag sista veckan på jobbet, känns trist o jättejobbigt, på många sätt o vis. Och nåt nytt jobb finns ju inte att få tag på precis. :(
Tänderna känns inget vidare, kan tro att det kommer kännas ett tag men ber till Gud att de har klarat sej.. Har varken råd eller lust med mer tandläkarbesök. Ena framtanden är dödsdömd att äta med, det känns allmänt konstigt, löst o väldigt 'ond'.

Idag var jag, S o vovvarna på promis. Vovvarna var galna som vanligt o tyckte det var skoj, längesen vi gick den vägen.
S har varit förkyld i helgen o sovit dåligt så min solstråle var helt enkelt på dåligt humör! Tvärdäckade i soffan 19.15 igår utan välling, vaknade 22 av hosta o så, satt med henne en timme sen orkade jag inte mer. Gick o la oss 23.45 ungefär.

Helgen var lugn.. Lirade GTA o såg halva Mamma Mia (tyckte den var kass) men ska nog se klart den nån dag ändå. Var till ma o pa o fikade igår, S åkte pulka o lekte i snön :) Jobbade i fredags.. Lugnt o skönt.
Förra veckan vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Det mesta är kaos.

Nåja, inget muntert eller spännande inlägg idag.
Vi har iaf en Dolph på jobbet, hahahaha.

Truly yours, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0