Merry fucking xmas.

Julafton idag. Nyvaken. Jag o E var vakna till 04.30, alltid ska vi spåra ur, åt maccs n cheese kl 04 :D O slog in paket mitt i natten. Några öl blev det oxå.
Hämtade henne kl. 10.15 på Ksör tågstation, åkte hem o åt lite sen vart vi sittande hur länge som helst. Vi hade några ärenden att uträtta, vet inte hur länge vi var iväg. Bolaget o Biggan. Var o handlade en evighet o provade kläder ungefär lika länge. Fast det finns många förklaringar till det. Blev jeans o skjorta, men vet inte om jag är riktigt nöjd, haha.

Idag ska jag duscha o tvätta håret, skulle ha gjorts igår. Hanns inte. S somnade kl 23.30, gangster.

Nåja, nu ska jag be S väcka E, de är bästa kompisar :) Det är bra, det gillar jag.


God jul..
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0