Long time no see.

081206. Regn idag. Jag o A trotsade o gick Ullvi runt med hundarna, skönt var det när man väl var hemma, men långt idag ;) Fast vi gick på knappt 1.5 h! Hundarna skötte sej sådär men det är inte så konstigt med tanke på alla dårar som finns.
Vaknade vid 10, låg o gosade med S, hon är så morgongosig! Kleggig i ena ögat dock. Men det hör väl kanske till.
Ikväll är det julbord med jobbet. J o S är ute hos syster o hjälper till att bygga hus så jag har det lugnt o skönt :) Duschat, tvättat hår, lagt ansiktsmask o knäppt en bärs :D Ta-hand-om-Hannah-dag idag!

Jobbade över igår, 15-23, vilken jävla dag det blev, suck. Var helt paj när jag kom hem! Innan jobb var jag o J på stan, handlade öl, ett par jeans till J o varsina par skor :)

I torsdags var jag o S o hälsade på J+E, gud så dom lekte, de hade verkligen jätteskoj. Och så kanske de blir dagiskompisar med, vore ju kanon! Fick även med mej en massa ljus hem att lukta på, haha.

Vet inte vad mer jag ska skriva, ska väl ner o fortsätta föna håret, skoooj. Om 2 h ska jag ju hem till A o sjunga sinka :D

Må så gott, H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0