Julen närmar sej.

Och inte har jag någon julkänsla, inte det minsta.. A o S ville ha med mej på julshopping idag, orkar inte. Ska iväg med syster o kika lite sen. Har nyss stigit upp, sovit skitdåligt inatt, drömt otäcka saker. Tur att jag blev räddad ;)

Var ut till syster igår, skönt att tala ut. Kidsen lekte rätt bra som vanligt, lite småtjuriga bara, haha. S var ju med mormorn o morfarn på kalas hos sin morbror i lördags o hon gillar honom fortf inte. Kan inte förstår varför, det har varit så ändå sen S var liten liten bäbis. Haha. Hon snodde iaf en döskalle-mössa av kusinen som han så glatt gav bort och så fick hon en 'lejonkatt' på väg hem. Så nu har hon en av varje, men TK är ändå nr.1 :) De var bort rätt länge, skönt för henne.
Min lilla pärla, det finaste jag har. Så mysig tjej!

Snart jul. Usch, vad trist. Känns lixom inget lockande alls. Av många anledningar. Men för S skull ska det bli en bra jul, hon ska ju få träffa tomten o allt :)

Imorrn kommer E, ska hämta henne efter lunch nån gång. Får se om det blir fm-dejt innan det.

Nähä, skulle göra en intresseanmälan på en lgh o det har jag gjort. Nu måste jag ha kaffe :)


Förvirrad.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0