Juldag.

Åh, herregud vilken dag det blev igår. Jag o E gick runt o oggade hela dan, probs med kläder o ingen var sugen på julfirande. Men det var ju faktiskt snö o minus, nåt positivt ;) Vart väl helt ok ändå, kändes jobbigt bara att det var jag o S som åkte. Drack snaps, öl o groggar. Herregud.

Idag har jag typ bara legat på soffan o vart ut o promis. Vet ej vad som händer ikväll, vet bara att A kommer snart o vi ska parta :) Sen är det många bud i Mellerud så vi får väl se, haha.

S fick massor av julisar o visste inte vart hon skulle börja imorse när vi tog fram dem. Hon somnade typ 00.30 igår, tröttmössan.
Lämnat henne hos mormorn o morfarn, där är även gammelmormor o gamonken (min morbror). Försökte dra med honom på Bishops ikväll, haha, vore ju skoj om han faktiskt dök upp.

Tog massa bilder igår, får se när jag orkar lägga ut några :)

Återgår till ölen nu.
God fortsättning!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0