Blaha blaha.

081229.
Nyvaken, nymornad. S sover än. Jag ska kolla efter lgh. Fint väder, massa kallt, en hel hög minusgrader ute. Brr.

Igår var vi till Ikea o kollade på rean, helt värdelöst. Letade efter lite kläder oxå. Hittade en gangsterhatt men blev fan hånad, haha, så det blev ingen. Trött dag igår, vart sent i lördags. Såg en konstig film.

Juldagen var skoj, var på Scheele, lite folk men kul. Sjöng Singstar innan vi åkte. Hade kul hela kvällen, tills jag kom hem. Var mindre skoj. Men det är historia nu. Somnade efter 06.30 o vaknade o mådde skit hela annandagen, inte bakis men mådde bara skit. Finns ju anledning till det.
Låg på soffan hela annandagen, J hämtade S på kvällen. Skönt att få hem henne..



Kluven är jag. Jag vet ingenting. Inte upp eller ner. Ut eller in. Ibland känns det så bra. Ibland känns det så dåligt. Vet inte vad jag ska tro längre. Om många saker.
Jag som alltid brukar veta vad jag vill, säkra jag lixom. Helt fucked up just nu. Kan inte med mina egna känslor. Jobbigt? Ja. Kan inte riktigt förklara.

Haha, fick höra igår att jag är/har blivit fåfäng. Jag? Haha, var det värsta. Bara för att jag ofta gillar min egen spegelbild så är jag väl inte fåfäng heller :D


Do Good things, and Good things happen to you.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0