081202. Skrivet igår natt.

Vad fort det går, redan december.. Och någon snö verkar man inte få skymten av. Kanske får ta en tripp till nordligare breddgrader. Saknar snö o vinter!

Inte mkt att skriva idag, vaknade ju som sagt 4 h innan jag skulle till jobbet så det blev en promis på 40 min o laga lunch. Plockade o donade innan jobbet, kände mej pysslig så jag ville helst vara hemma :) Satte 2 julstjärnor i ena köksfönstret, vart mysigt.
Sambon hade spårat ur o plockat fram tomtar redan, såg jag när jag kom hem ;) Tänkte ta det o julgardiner om ett par veckor, men men.
Han hade även lagat kött (fransyska) o potatis med gräddsås till kvällsmat o S hade vart helt galen o ätit massor, han hade aldrig sett henne äta så mkt!l Vilket iofs är jättebra men han var lite orolig att hon fick i sej för mkt :P


Annars har jag känt mej ganska bitchig idag. :P För ovanlighetens skull, moahaha. Har en bra känsla och en dålig. På det hela taget känns väl allt rätt ok. Hoppas det fortsätter så..

Nähä.
Har blir det inget vettigt gjort, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0